بنتونیت

  • ۰
  • ۰


بنتونیت های سدیم و کلسیم دار برای متصل کردن اجزای غذای حیوانات ( و ایجاد شکل گوله ای) استفاده می شوند. بنتونیت پودر شده ی ریز بسیار شکل پذیر بوده و غذا و دیگر افزودنی های ضروری دارویی خوراکی مانند آنتی بیوتیک ها، ویتامین ها و کانی ها را به صورت گلوله ای به هم متصل می کند، به طوری که دسته بندی و حمل و نقل محصول آسان خواهد شد. مونت موریلونت های سدیم و کلسیم دار به عنوان جاذب باکتری ها و آنزیم های خاصی (که چنان چه جانوران دور شوند، موجب رشد سریع تر و سالم تر آن ها می شود) عمل می کنند. در تولید گلوله های غذا، بنتونیت موجب کاهش اصطکاک و چسبندگی در قالب می شود. داده های حاصل از چندین پژوهش نشان می دهد که متصل کردن گلوله های غذایی به هم توسط بنتونیت عملکرد تغذیه ای را به شکل افزایش وزن در گاو ها، افزایش تخم گذاری در مرغ ها و افزایش تولید شیر گاو های شیرده بهبود می بخشد.

همچنین پژوهش های اخیر در دانشگاه تگزاس نشان داده بنتونیت به افلاتوکسین و مایکوتوکسین متصل می شود تا از جذب آن ها در معده ی حیوانات جلوگیری کند.

 جهت خرید، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.


www.immd.ir

 02128421230

 02332224502

09331118625

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی