بنتونیت

  • ۰
  • ۰

تزریق دوغاب بنتونیت در پشت سگمنت در TBM

در هنگام تونلسازی توسط روش حفاری مکانیزه سپری و بعد از نصب سیستم نگهداری سگمنت ، بین سطح خارجی نگهداری نصب شده و محیط حفاری شده یک فضای خالی بوجود میآید که برای جلوگیری از ریزش خاک و سنگ به درون این فضا و ایجاد نشست سطحی در اثر این ریزش، باید به وسیله ماده مناسبی پر شود. پر کردن این فضا خالی را عملیات تزریق تماسی می نامند که به طور معمول با استفاده از دوغاب های تهیه شده از سیمان، ماسه، آب و غیره، انجام می شود.

بنتونیت مناسب عملیات تزریق

اضافه کردن بنتونیت به مخلوط باعث میشود که مخلوط به دست آمده حالت سوسپانسیونی داشته و قابلیت جریان یابی و پمپاژ مخلوط را افزایش میدهد. ولی افزایش بیش از اندازه بنتونیت به مخلوط علاوه بر غلیظ کردن بیش از حد مخلوط ، به علت خاصیت جذب آب آن، باعث میشود که آب کافی برای هیدراته شدن سیمان موجود در ترکیب باقی نمانده و در نتیجه مقاومت نهایی مخلوط به شدت کاهش یابد.

شرکت توسعه معادن و مواد معدنی آسیا با دارا بودن معادن بنتونیت محصول بنتونیت ویژه دوغاب و تزریق خود را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت و به صورت ارسال مستقیم از درب کارخانه به دست مشتریان گرامی می رسد. برای ثبت سفارش خرید بنتونیت ویژه دوغاب تزریق با ما تماس بگیرید.

02128421230
02332224502
09331118625

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی